Купив авто в 2013 році, з пробігом 40 тис, на даний момент 104 тис пробігу.
За час експлуатації мінялись:
- передні гальмівні колодки на 44 тис і разом з передніми дисками на 73 тис, зараз знову буду міняти передні колодки;
- задні гальмівні колодки на 90 тис, можна було не міняти, але регламент радив так тому і замінив;
- задні амортизатори на 90 тис після перевезення важкої керамічної плитки (+- 700 кг) тріснув шток в правому амортизаторі;
- втулки стабілізатора на 62 тис - але як виявилось їх можна було не міняти, підвіска шумна загалом, а я думав, що їм гайка прийшла);
- масло і фільтри кожні 15 тис;
- свічки запалювання міняв на 60, 75, 90, 100 - чомусь виходили з ладу, проте ціна питання нівелює даний недостаток;
- на 84 тис поставив ГБО - середній розхід приблизно 9 літрів газу, що в переводі на грн виходить навіть дуже економічно.
Експерементував з дисками і гумою - з машиною я отримав 2 комплекти дисків (метал з ковпаками + легкосплав) з розміром R15 195x65, попробував поставити R17 225x45 - машині важко їхати і підвіска стала ще дубовіша, тому поставив знову R15 195x65. Зараз зима в мене на стандартних R15, а літо на R16 205x55 - одразу хочу підмітити на R16 практично не втрачається потужність + зовсім трохи стає жосткіша, хочу поставити гуму 205х60.
Щодо прохідності авто то на передньому приводі я виїжав як із снігових наметів, так і з багнюки де багато машин не ризикували їхати.
Двигун пройомистий та економічний, а після чіповки взагалі не має конкурентів у своєму класі.
Дуже бракує 6-ї передачі, при 120 на тахометрі вже майже 4 тис. обертів.
До щеплення я звикав довго - якесь воно дуже різке, плавно їздити важко.
Салон просторий, мені з ростом 190 см і вагою 100+ кг дуже навіть зручно.
Тепер про негативи - погана якість пластика в салоні, просто жах - ручки дверей зсередини страшно покоцані, причому експлуатація бережна. Те саме я скажу і про лакофарбове покриття - достатньо легенько проїхатись попри кущі дерев як на машині вже все видно на авто. На пробігу приблизно 65 тис вдягнув чохли сидіння досить сильно зносились, особливо водійське.
От все збираюсь повністю пофарбувати машину так як лишились косметичні ньюанси після попередньої власниці + я трохи подряпав, але думаю чи варто то робити бо хочу поміняти на авто на автоматі.
Про встановлення ГБО довго думав і все таки поставив BRC, тепер чекаю коли прийде час регулювати клапана, а дана процедура не дешева і дуже геморойна на моєму двигуні.
На сьогоднішній день (103 тис пробігу по Львову та області) пластик в салоні вже досить сильно скрипить, особливо кришка багажника, прийшов час зайнятись обезшумкою салону, або просто голосно вмикати музику, яка до речі, на штатній акустичній системі грає досить навіть не погано.
По не планових заміна я міняв:
- вітрове скло (камінь попав) - 400$, брав оригінал;
- скло на обидвох дверях з лівої сторони (хулігани хотіли обікрасти) - 150$, брав те, що було в наявності бо без них їздити не зручно);
- ліве дзеркало (постраждало тоді ж коли і вікна порозбивали) - 20$.
Плюсы автомобиля:Надійнійсть, кліренс, ціна, дешевизна обслуговування, розхід, місце в салоні.
Минусы автомобиля:Шумоізоляція, жорсткість підвіски, низька якість матеріалів салону. низька якість лакофарбового покриття, малий багажник.
Совет покупателю:Якщо вирішили брати дане авто то відразу ГБО, диски R16 і не очікуйте від машини комфорту седану С-класу.
KIA Soul — авто для молодых, успешных, модных. И хотя масштаб автомобиля малолитражный, корейцы утверждают, что экстерьер машины близок к кроссоверской стилистике.